مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-04سياسي

تحریم انتخابات یعنی پاسخ مثبت به اردوکشی خیابانی


حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح طلب ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی ترین مسائل در عرصه سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صبح نو، حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا سخنان محمدرضا باهنر مبنی بر توصیه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات و برگشتن به صندوق رأی اشتباه بود که باعث برافروخته شدن این جریان سیاسی شده است، گفت: این امر از بدیهی ترین مسائل در عرصه سیاسی است.

هر جریان یا حزب سیاسی که بخواهد در عرصه سیاسی و در چارچوب یک نظام سیاسی فعالیت کند، باید از مسیر انتخابات و صندوق رأی به قدرت برسد.

مهم ترین بخش های گفتگوی حمیدرضا ترقی را در ادامه می خوانید: خیابان مخصوص کسانی است که ضدانقلاب و برانداز هستند و اگر جریانی وارد این مسیر شود، بدون تردید دیگر از چارچوب آن نظام خارج شده و با برخورد سخت مواجه خواهد شد.

آشفتگی اصلاح طلبان به این دلیل است که می خواهند هم در قدرت باشند و هم اپوزیسیون ساختار سیاسی که این امر ممکن نیست و این زیست دوگانه دیگر امروز جوابگوی این جریان سیاسی نیست و باید تکلیف خود را روشن کند.

تحریم انتخابات یعنی پاسخ مثبت به اردوکشی خیابانی که انتهای آن هم مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم انتخابات یعنی پاسخ مثبت به اردوکشی خیابانی

تحریم انتخابات یعنی پاسخ مثبت به اردوکشی خیابانی