مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-22سياسي

تعارض منافع نباید مانع اجرای قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار شود


جمعی از نمایندگان در بیانیه ای از رییس دستگاه قضا خواستند تا با صدور دستور ویژه، اجازه ندهد تا اختلاف نظرها، کم کاری ها، تعارضات منافع و کارشکنی ها مانع اجرای قانون تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) پیش از این بارها تاکید فرموده اند: هر کسی که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کار می کند؛ چه بداند، چه نداند.

عدم برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در سال 1401، صدور فرمان غیر قانونی برگزاری آزمون کارشناسی رسمی دادگستری به صورت مشترک، عدم تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون سردفتری پس از 7 ماه، اضافه کردن فرایند غیر قانونی، غیر شفاف و غیر عادلانه مصاحبه علمی در مسیر پذیرش آن ها، عدم صدور پروانه کارآموزی برای کارآموزان پذیرفته شده کانون های وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه پس از قریب به یک سال و برگزاری غیر قانونی آزمون مجدد و محروم کردن کارآموزان از کار و فعالیت، تنها گوشه ای از اقدامات قانون دانان قانون شکن برای تضییع حقوق جوانان تحصیل کرده این کشور و عموم مردم است.

مطابق با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، وظیفه نظارت بر حسن اجرای قانون، به قوه قضاییه سپرده شده است اما علی رغم تأکیدات چندباره رییس محترم قوه قضاییه، حضرت آیت الله اژه ای بر لزوم گسترش دسترسی همگانی به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض منافع نباید مانع اجرای قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار شود

تعارض منافع نباید مانع اجرای قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار شود