مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-15اقتصادي

مستمری معلولان 40 درصد افزایش یافت


مدیرکل بهزیستی فارس از افزایش 40 درصدی مستمری معلولان از هفته گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 19 هزار معلول در فارس مستمری دریافت کردند در حالی که تا سال 1400 حدود هزار نفر مستمری دریافت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هوشیار امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، به وجود خانه های بهزیستی (خانه های نگهداری) اشاره کرد و اظهار داشت: 35 خانه در استان فارس داریم که از ابتدای تولد نوزادان بی سرپرست و بدسرپرست به ارائه خدمات تا 18 سالگی می پردازند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 560 فرزند در این خانه ها و 625 فرزند هم در خانواده های زیر پوشش ما قرار دارند، گفت:  550 خانواده در صف فرزندخواندگی قرار دارند.

هوشیار با بیان اینکه اکثر خانواده ها تمایل به پذیرش فرزند نوزاد و سالم و نهایتا زیر 6 سال دارند، گفت: سال گذشته 122 کودک واگذار شدند و از ابتدای امسال تاکنون هم 50 فرزند واگذار یا باز پیوند شده اند.

 مدیرکل بهزیستی فارس همچنین هزینه نگهداری هر فرزند را ماهانه یک میلیون و 700 هزار تومان به صورت یارانه ای عنوان کرد و گفت: البته قیمت تمام شده نگهداری هر فرزند 10 تا 12 میلیون تومان است و بیش از مبلغ یارانه را خیرین متقبل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری معلولان 40 درصد افزایش یافت

مستمری معلولان 40 درصد افزایش یافت