مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:542023-07-03سياسي

جرایم نیروهای مسلح در کرمان کاهش یافت


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان از کاهش جرایم نیروهای مسلح در استان کرمان خبر داد و گفت: 95 هزار نفر ساعت کلاس های آگاه سازی و آموزشی برای نیروهای مسلح در استان کرمان داشتیم که در کاهش جرایم موثر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی توکلی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: نقش رسانه ها در اصلاح جامعه بر کسی پوشیده نیست و رسانه می تواند به جامعه امید و نشاط دهد و هم می تواند یاس واماندگی و سرخوردگی برای جامعه ایجاد کند.

وی بیان کرد: یک خبرنگار در اولین قدم باید با نوع و ماهیت یک خبر آشنا شود که چه آثاری را در جامعه ایجاد می کند و مخاطب این خبر چه افرادی هستند.

توکلی ابراز داشت: خبرنگار می خواهد حلقه واسط بین دولت، حکومت و مردم باشد و از این رو در نقل و تحلیل خبرها باید حب و بغض و گرایش های حزبی و گروهی را کنار بگذارد.

وی از کمبود آب در کرمان سخن به میان آورد و ابراز داشت: در این زمینه نیز رسانه ها می توانستند نظر مردم را به این موضوع جلب کنند که باید صرفه جویی صورت گیرد تا همه مردم از آب موجود بهره مند شوند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان اضافه کرد: مسوولی که منتقد نداشته باشد، بالندگی هم ندارد زیرا تصور می کند کارش بی عیب است و این در شرایطی ست که باید نقص ها گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم نیروهای مسلح در کرمان کاهش یافت

جرایم نیروهای مسلح در کرمان کاهش یافت