مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-16اقتصادي

رشد 67 درصدی عضویت جوانان در هلال احمر خوزستان


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون عضویت جوانان در هلال احمر استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 67 درصدی را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه حاجی پور ظهر امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه ای با اعلام این خبر بیان کرد: 33 هزار و 987 نفر از ابتدای امسال تاکنون به عضویت جوانان هلال احمر خوزستان درآمدند.

وی با اشاره به اینکه 20 هزار و 335 نفر در مدت مشابه سال گذشته عضو جمعیت هلال احمر خوزستان شدند، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی از جوانان استان عضو این جمعیت هستند و در فراخوان ها و برنامه های مختلف مشتاقانه و با علاقه برای ارائه خدمات حضور دارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: علاقه مندان به فعالیت در هلال احمر و مشارکت در فعالیت های آن می توانند با مراجعه به کانون های دانشجویی در دانشگاه ها، کانون های دانش آموزی در مدارس، خانه های هلال در سطح شهرها و روستاها ثبت نام خود را در هلال احمر قطعی کنند.

وی بیان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان ها و یا از طریق سامانه https://members.

rcs.

ir عضویت خود را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بیش از 80 هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر خوزستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 67 درصدی عضویت جوانان در هلال احمر خوزستان

رشد 67 درصدی عضویت جوانان در هلال احمر خوزستان