مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-05سياسي

آزادسازی 5000 متر مربع از اراضی حاشیه تالاب جوکندان


با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تالش و دستور مقام قضایی، 5000 متر مربع از اراضی ملی حاشیه تالاب جوکندان رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین شیلاتی امروز چهارشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تالش و سر محیط بانی منطقه حفاظت شده لیسار در حین گشت و کنترل حفاظتی، متوجه تصرف غیر قانونی بخشی از اراضی ملی حاشیه تالاب واقع در منطقه حفاظت شده لیسار شدند.

وی افزود: با گزارش کامل پرونده ای در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی ارسال گردید که پس از پیگیری های حقوقی و صدور رأی مقام قضایی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی با همکاری نیروی محترم انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی عملیات رفع تصرف 5000 متر مربع از اراضی تالاب جوکندان انجام شد.

رامین شیلاتی اضافه کرد: تالاب جوکندان با طول 6 کیلومتر و عرض 200 متر با مساحت 238 هکتار در 7 کیلومتری شمال شهر تالش (هشتپر) واقع شده است و یکی از اکوسیستم های ارزشمند طبیعی منطقه می باشد که از تنوع زیستی مطلوبی برخوردار است.

شیلاتی از همکاری مطلوب دستگاه قضا در برخورد با زمین خواری و رسیدگی ویژه به منظور حفظ و حراست از انفال و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد و گفت: این اداره طبق مفاد 690 و 693 قانون مجازات اسلامی و در راستای حفظ و حراست از مناطق تحت مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 5000 متر مربع از اراضی حاشیه تالاب جوکندان

آزادسازی 5000 متر مربع از اراضی حاشیه تالاب جوکندان