مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-29بين الملل

اشغالگران در گوشه رینگ؛ 18 دستاورد «جنبش تحریم اسراییل» طی 6 ماه


جنبش جهانی تحریم اسراییل در آستانه سالروز تاسیس خود، طی بیانیه ای از 18 دستاورد خود طی تنها 6 ماه نخست سال جاری میلادی، رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل (Boycott, Divestment and Sanctions) در آستانه هجدمین سالروز تاسیس خود، طی بیانیه ای از 18 دستاورد جدید خود طی تنها شش ماه اخیر، خبر داد.

 BDS جنبشی جهانی است که با هدف تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با اهرم های اقتصادی برای پایان دادن به اشغال فلسطین، رفع تبعیض و به رسمیت شناختن حق بازگشت میلیونها آواره فلسطینی در نهم ژوییه 2005 از سوی 171 سازمان غیردولتی فلسطینی تاسیس شد.

این کمپین با تکیه بر یکی از بیانیه های سازمان ملل علیه رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی، از روش مبارزه سیاهپوستان علیه دولت آپارتاید بهره می جوید.

    برخی از اقداماتی که این جنبش برای مواجهه با رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده عبارتند از: درخواست برای تحریم نظامی اسراییل، بسیج سازمان های محلی برای قطع رابطه با اسراییل و شرکت هایی که به اشغال فلسطین کمک می کنند، تحریم محصولات و خدمات این شرکت ها، مجاب کردن سرمایه گذاران بین المللی به اجتناب از سرمایه گذاری در این شرکت ها و لغو تمامی ارتباطات تحصیلی، فرهنگی و ورزشی با رژیم صهیونیستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران در گوشه رینگ؛ 18 دستاورد «جنبش تحریم اسراییل» طی 6 ماه

اشغالگران در گوشه رینگ؛ 18 دستاورد «جنبش تحریم اسراییل» طی 6 ماه