مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-27اقتصادي

آلفابت در روسیه 47 میلیون دلار جریمه شد


یک دادگاه روسی، آلفابت که شرکت مادر گوگل است را به دلیل کوتاهی در پرداخت جریمه صادره، بیش از چهار میلیارد روبل (47 میلیون دلار) جریمه کرد.

- یک دادگاه روسی، آلفابت که شرکت مادر گوگل است را به دلیل کوتاهی در پرداخت جریمه صادره، بیش از چهار میلیارد روبل (47 میلیون دلار) جریمه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جریمه قبلی مبلغ بیش از دو میلیارد روبل بود که برای مسدود شدن بعضی از کانالهای یوتیوب صادر شده بود.

سرویس ضد انحصارطلبی فدرال روسیه در آن زمان اعلام کرده بود گوگل از موقعیت برتر خود در بازار سرویس های میزبانی ویدئوی یوتیوب سوءاستفاده کرده است و باید در مدت دو ماه از زمان صدور این جریمه، آن را پرداخت کند.

از زمان آغاز جنگ در اوکراین، مسکو، فشار بر شرکت های فناوری غربی را تشدید کرده تا کنترل بیشتری در فضای آنلاین اعمال کند و از بازیگران بومی برای کنار زدن رقیبان غربی شان حمایت کرده است.

گازپروم مدیا که رسانه وابسته به غول گازی گازپروم است، به شکل وسیعی روتوب را تبلیغ کرده که جایگزین روسی برای یوتیوب است و این سرویس روسی شاهد افزایش چشمگیر ترافیک از فوریه بوده است.

یوتیوب که رسانه های تحت حمایت دولت روسیه را در سراسر جهان مسدود کرده است، از سوی رگولاتور ارتباطات و سیاستمداران روسیه تحت فشار شدیدی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلفابت در روسیه 47 میلیون دلار جریمه شد

آلفابت در روسیه 47 میلیون دلار جریمه شد