مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-19بين الملل

تنش در اراضی اشغالی؛ از جنگ داخلی تا «ویروس شکست»


اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات و همچنین توهمات مقامات کاخ سفید در خصوص منطقه، از محورهای مورد توجه روزنامه های عربی است.

- خبرگزاری مهر ، سرویس بین الملل: رژیم صهیونیستی بعد از شکست ذلیلانه در نبرد اردوگاه جنین، اینک برای سرکوب کردن نیروهای مقاومت فلسطین دست به دامن، تشکیلات خودگردان شده و با اعطای رشوه های مالی، موج گسترده ای از بازداشت نیروهای فلسطینی به راه انداخته است.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: به نظر می رسد موج بازداشت نیروهای فلسطینی توسط تشکیلات خودگردان، در راستای اجرای معامله ای صورت می گیرد که رهبران این تشکیلات با کابینه نتانیاهو در مقابل دریافت رشوه های مالی، بر سر آن توافق کرده اند.

گردان های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح، از این ننگ، اعلام برائت کرده و آن را محکوم کرده است.

رژیم صهیونیستی بعد از شکست خفت بار خود در اردوگاه جنین و خروج ذلیلانه از این اردوگاه به همراه پهپادها و بالگردهای آپاچی بعد از گذشت تنها 48 ساعت از آغاز حمله، مأموریت مبارزه با نیروهای مقاومت فلسطین را به عهده تشکیلات خودگردان گذاشته است.

آیا مقاومت در برابر اشغالگران و قاتلان، نقض قوانین فلسطین است؟ آیا دفاع از ساکنان بی گناه اردوگاه جنین اقدام تروریستی محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در اراضی اشغالی؛ از جنگ داخلی تا «ویروس شکست»

تنش در اراضی اشغالی؛ از جنگ داخلی تا «ویروس شکست»