مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:592023-07-05سياسي

رییس دیوان عالی کشور: امام علی (ع) سرآمد بشریت است


رییس دیوان عالی کشور در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم در سالن اجتماعات دیوان عالی کشور برگزار شد، گفت: : امام علی (ع) از نظر شجاعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم در سالن اجتماعات کاخ دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک عید بزرگ ولایت و امامت از برگزارکنندگان این جشن باشکوه تقدیر و تشکر کرد.

رییس دیوان عالی کشور در ادامه با بیان اینکه عید غدیر از اعیاد اکبر اسلام است، تصریح کرد: امام علی (ع) شخصیتی است که بعد از نبی مکرم اسلام (ص) از هر بعدی سرآمد بشریت است.

وی با تأکید بر اینکه حضرت علی (ع) اولین فرد از مردان است که به اسلام پیوست، افزود: امام علی (ع) از نظر شجاعت، خضوع، تواضع و تمام فضائل اخلاقی سرآمد بشریت است و تمام انسانها با هر دین و مسلکی در مقابل او تواضع می کنند.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه فراز بالایی در خطبه غدیر وجود دارد ، تصریح کرد: اینکه پیامبر اسلام (ص) فرمود: من کنت مولاه فهذا علی مولاه تنها گوشه‎ای از این خطبه پرمغز است و خطبه غدیر بسیار مفصل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور: امام علی (ع) سرآمد بشریت است

رییس دیوان عالی کشور: امام علی (ع) سرآمد بشریت است