مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-05سياسي

تا نقطه مطلوب فاصله داریم ولی برای کسب رضایت مردم تلاش می کنیم


تا نقطه مطلوب فاصله داریم و همه تلاش خود را برای افزایش رضایت مندی مردم در بالاترین حد مطلوب بەکار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: تا نقطه مطلوب فاصله داریم و همه تلاش خود را برای افزایش رضایت مندی مردم در بالاترین حد مطلوب بەکار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

سیدانور رشیدی امروز (14تیر) در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها که با محور تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه شهرداری در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، با تبریک روز چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار کرد: تمام نیروهای این نهاد از پاکبان ها تا کارمندان و کارکنان در مدیریت شهر نقش دارند و امیدوارم زحمات و تلاش های شما عزیزان در مجموعه شهرداری سنندج موجبات رضایتمندی شهروندان را در بالاترین سطح ممکن فراهم سازد.

رشیدی با بیان اینکه اعتماد مردم به دستگاه شهرداری در حال بروزرسانی است، عنوان کرد: این افزایش اعتماد و امیدآفرینی حاصل تلاش شبانه روزی تک تک شما عزیزانی است که در پازل خدمات شهری و مدیریت شهری نقش آفرینی می کنید.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف این برنامه قدردانی از سال ها تلاش بازنشستگانی است که در این مجموعه به شهر و شهروندان خدمت کرده و امروز نیز تجربیات آن ها نقشه راه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا نقطه مطلوب فاصله داریم ولی برای کسب رضایت مردم تلاش می کنیم

تا نقطه مطلوب فاصله داریم ولی برای کسب رضایت مردم تلاش می کنیم