مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-11سياسي

اجرای مرحله دوم طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آغاز می شود


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی کفت: اجرای مرحله دوم طرح انتقال پساب بجنورد به شرکت پتروشیمی به عنوان مهمترین مصوبه سفر رییس جمهور به استان آغاز می شود.

- محمدرضا حسین نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهم ترین مصوبه سفر رییس جمهور به خراسان شمالی اجرای طرح انتقال پساب فاضلاب بجنورد به شرکت پتروشیمی خراسان بود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای این طرح که به واسطه مخاطرات زیست محیطی و رها بودن پساب فاضلاب بجنورد یکی از مطالبات به حق مردم منطقه است در طی سالیان اخیر چاره جویی نشده بود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: تأمین آب پایدار برای صنعت مهم و استراتژیک پتروشیمی یکی دیگر از دلایل اهمیت اجرای این طرح بود.

وی در ادامه افزود بیان کرد: هم اکنون اجرای بخش اول این طرح مهم با تکمیل خط انتقال به پایان رسیده است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: ملاحظاتی وزارت نیرو در راستای اجرای این طرح در حوزه هزینه آب بهای پساب داشت که پس از پیگیری های متعدد به مرحله نهایی رسید و اجرای تصفیه خانه به عنوان بخش دوم کار نیز به زودی با انتخاب پیمانکار شروع خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی گفت: دولت مردمی سیزدهم پای وعده های خود به مردم ایستاده و در راستای رفع مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله دوم طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آغاز می شود

اجرای مرحله دوم طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی آغاز می شود