مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:112023-07-03اقتصادي

افزایش تمایل به سوخت سی ان جی، مصرف بنزین در گیلان را 80 میلیون لیتر کاهش داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجتبی شکوری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با اشاره به صرفه جویی 80 میلیون لیتری بنزین در گیلان، اظهار کرد: با مصرف 81 میلیون متر مکعب سوخت سی ان جی در گیلان در سه ماهه ابتدای سال جاری، معادل 80 میلیون لیتر در مصرف بنزین استان صرفه جویی شد.

به گفته شکوری این میزان مصرف سی ان جی از ابتدای فروردین لغایت پایان خرداد ماه سال جاری جایگزین بنزین شده و صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در مصرف این فرآورده به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مهمترین هدف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارتقای سطح ایمنی و همسان سازی استانداردهای صنعت سی ان جی تحت نظارت این شرکت مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی است، تصریح کرد: به منظور ارائه سوخت با کمیت استاندارد، نازل های موجود در جایگاه های سی ان جی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سازمان ملی استاندارد استان به صورت سالیانه مورد آزمون و راستی آزمایی قرار می گیرد که بر این اساس در سال گذشته 480 مورد بازرسی صورت گرفته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همچنین با اشاره به فعالیت 100 باب جایگاه سی ان جی در گیلان گفت: از این تعداد جایگاه 62 باب تک منظوره و 38 باب دو منظوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تمایل به سوخت سی ان جی، مصرف بنزین در گیلان را 80 میلیون لیتر کاهش داد

افزایش تمایل به سوخت سی ان جی، مصرف بنزین در گیلان را 80 میلیون لیتر کاهش داد