مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:072023-07-05سياسي

برای رفع کاستی های شهر سنندج چاره اندیشی می کنیم


با وجود اینکه تحولات خوبی طی یکی دو سال اخیر در مسیر توسعه شهر سنندج اتفاق افتاده و موجب رضایتمندی مردم شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت آبادی در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها که با محوریت تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز در مراسم گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها شاهد تجلیل از سال ها خدمات افرادی هستیم که 30 سال عمر خود را در مسیر خدمت به شهر و شهروندان صرف کرده و به مقام ارزشمند بازنشستگی نائل شده اند.

رییس شورای شهر سنندج تصریح کرد: مشقت و مشکلات کار در بدنه شهرداری بسیار زیاد است و کسانی که در این مجموعه تلاش می کنند از بالاترین جایگاه به خدمت مردم بهره مند هستند که باید قدر آن را دانست.

میمنت آبادی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف باید هرچه زودتر پرداخت شود، عنوان کرد: مطالباتی که شهرداری از راه و شهرسازی دارد می تواند بالای 3 هزار ماه حقوق پرسنل این مجموعه را تامین کنند لذا انتظار داریم که این حق و حقوق هرچه زودتر پرداخت شود.

وی اضافه کرد: اگر کار در مجموعه شهرداری حتی برای یک روز تعطیل شود شهر و شهروندان با مشکل مواجه می شود و این نشان از اهمیت وظایف گسترده این دستگاه خدمات رسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع کاستی های شهر سنندج چاره اندیشی می کنیم

برای رفع کاستی های شهر سنندج چاره اندیشی می کنیم