مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-03بين الملل

انهدام خودرو های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب های جدید مقاومت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، تیپ جنین وابسته به گردان های القدس اعلام کرد که یگان مهندسی این نیرو ها موفق شد، - نیرو های مقاومت فلسطین اعلام کردند که از جدیدترین انواع بمب های خود برای منهدم کردن خودرو های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین استفاده کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، تیپ جنین وابسته به گردان های القدس اعلام کرد که یگان مهندسی این نیرو ها موفق شد، خودرو های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را با انفجار بمب های کارگذاشته شده در مسیر آنها، منهدم کند.

این نیرو ها اعلام کردند: ما با بمب هایی که برای نخستین بار از آن ها استفاده می شود این خودرو های نظامیان صهیونیست را منهدم کردیم.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که نیرو های مقاومت فلسطین، بمب هایی را در مسیر خودرو های نظامی ارتش این رژیم در جنین منفجر کرده اند.

تیپ جنین هم چنین اعلام کرد که نیرو های مقاومت در حال درگیری با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی هستند که می کوشند وارد دیگر محور های منتهی به اطراف اردوگاه جنین شوند.

این نیروها، با شلیک گسترده به سمت نظامیان اشغالگر، مانع پیشروی آن ها به سمت بخش های مختلف اردوگاه جنین شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام خودرو های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب های جدید مقاومت

انهدام خودرو های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با بمب های جدید مقاومت