مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:562023-07-02اجتماعي

جولان متکدیان در پایتخت طبیعت ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، هوا به شدت گرم شده و مسافران و گردشگران در تکاپوی این هستند که از تعطیلات تابستان نهایت استفاده را ببرند که آبشار یاسوج و دیگر مکان های گردشگری و طبیعی مرکز کهگیلویه و بویراحمد نقاطی است که آنها انتخاب کرده اند.

اما گرمی هوا نه تنها مسافران و گردشگران را به مرکز کهگیلویه و بویراحمد کشانده بلکه شاهد جولان متکدیان پاکستانی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد و سر چهار راه های اصلی شهر هستیم که چهره پایتخت طبیعت ایران را خدشه دار کرده است.

فرقی نمی کند از سمت اصفهان به یاسوج بیاید یا از شیراز به سمت یاسوج وارد پایتخت طبیعت ایران شوید از هر سمت که بیاید زنانی را می بیند که بچه در بغل با دست های دراز و گردن های کج برای پول بی زحمت از طرف مردم انتظار می کشند.

این روزها آنها را زیاد در میدان امام حسین(ع) نزدیک صدا و سیما و میدان هفت تیر و تمام خیابان های یاسوج می بینی و وقتی به آنها می رسید به نام تمام انبیاو و اولیاء و خانوادت قسمتت می دهند تا بلکه کمکی بگیرند برخی از آنها هم که فالگیر شدند و به زور چادر و لباس آقایان و خانم ها را می گیرند تا فال آنها را بگیرند.

آنها در 24 ساعت شبانه روزی در تلاش هستند و ساعتی دست از تکدی گری برنمی دارند عده ای از آنها حین این کار در حال شیر دادن به کودکشان هستند و در این شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان متکدیان در پایتخت طبیعت ایران

جولان متکدیان در پایتخت طبیعت ایران