مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-24اقتصادي

اضافه برداشت در بالادست، بهم خوردن تعادل در پایین دست


سرپرست حوضه آبریز رودخانه زاینده رود گفت: تأمین آب در بالادست زاینده رود 100 درصد و در پایین دست 20 درصد است و فرصت 4 تا 5 ساله برای جریان دائم زاینده رود و رسیدن به حداقل حیات تالاب گاوخونی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، علیرضا الماسوندی سرپرست حوضه آبریز زاینده رود در نشست نمایندگان اصناف کشاورزان استان در حوضه زاینده رود گفت: مسائل زاینده رود 20 سال روی زمین مانده است.

وی ادامه داد: برای حل کردن این مشکل چندین ساله، گروه متخصصی که در کشورهای مختلف فعالیت تخصصی داشته اند مطالعات جامعی را با همه ملاحظات ظرف 12 ماه انجام داده اند.

الماسوندی عنوان کرد: این مطالعات جامع بر اساس سه مدل استاندارد جهانی چک شده و نتایج خیلی خوبی از آن به دست آمده و برنامه اقدامات با مشخص کردن دستگاه های مسئول مشخص شده است.

وی افزود: این مطالعه در دولت مطرح می شود و به عنوان یک سند در دستور کار قرار می گیرد یقیناً می توان گفت بهترین مطالعات انجام شده در دنیا براساس زمانی که به آن اختصاص داده ایم، متعلق به زاینده رود است.

  سرپرست حوضه آبریز زاینده رود اظهار کرد: با تصویب این مطالعه در دولت براساس برنامه های اقدامی که احصا شده اند این مطالعات به تفکیک دستگاه های متولی ابلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه برداشت در بالادست، بهم خوردن تعادل در پایین دست

اضافه برداشت در بالادست، بهم خوردن تعادل در پایین دست