مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-05اجتماعي

مدارس حق استفاده از معلمان غیرمتخصص در دروس دینی و قرآنی را ندارند


استاندار گیلان یکی از معضلات مهم در حوزه آموزش و پرورش را تدریس برخی معلمان غیر متخصص در رشته های علوم دینی دانست و گفت: در گیلان هیچ معلم غیر متخصصی حق آموزش قرآن و مفاهیم دینی در مدارس را ندارد و اداره کل آموزش و پرورش هم باید به این نکته اهتمام بورزد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان یکی از معضلات مهم در حوزه آموزش و پرورش را تدریس برخی معلمان غیر متخصص در رشته های علوم دینی دانست و گفت: در گیلان هیچ معلم غیر متخصصی حق آموزش قرآن و مفاهیم دینی در مدارس را ندارد و اداره کل آموزش و پرورش هم باید به این نکته اهتمام بورزد.

اسدالله عباسی امروز 14 تیر در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده با بیان اینکه ترویج آموزش های قرآنی در استان با توجه به اسناد بالادستی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: دشمن در تلاش برای کمرنگ کردن نقش قرآن و فرهنگ قرائت در جامعه است که باید متولیان انقلاب اسلامی مانع از انجام این امر شوند.

وی با تکلیف به دستگاه های فرهنگی درخصوص شناسایی نخبگان قرآنی در گیلان گفت: براساس آمایش سرزمینی باید مشخص شود که در استان چه تعداد حافظ، قاری و مفسر قرآن وجود دارد، سپس با طبقه بندی های انجام شده در آموزش و پرورش کارهای آشنایی نسل جدید با فرهنگ قرآنی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس حق استفاده از معلمان غیرمتخصص در دروس دینی و قرآنی را ندارند

مدارس حق استفاده از معلمان غیرمتخصص در دروس دینی و قرآنی را ندارند