مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-16اقتصادي

اولویت برق رسانی ویلاهای مازندران است یا مردم گلستان/ دستگاه قضا ورود کند


رییس خانه صنعت و معدن گلستان از عدم شفاف سازی در توزیع منابع استان انتقاد کرد و گفت: وقت آن رسیده است تا دستگاه قضا در این زمینه ورود کند.

- ایسنا/گلستان رییس خانه صنعت و معدن گلستان از عدم شفاف سازی در توزیع منابع استان انتقاد کرد و گفت: وقت آن رسیده است تا دستگاه قضا در این زمینه ورود کند.

رمضان بهرامی ظهر امروز یک شنبه 25 تیرماه 1402 در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه برای بهره برداری از صنعت، بسترها از چند سال گذشته ایجاد شود، اظهار کرد: باید به دور از مسائل سیاسی برای رونق و توسعه عرصه های تولید استان گلستان اقدام شود.

وی با تأکید بر اینکه ما فقط با رژیم صهیونیستی مراودات اقتصادی و تجاری نداریم و این موضوع کاملاً به جاست، ادامه داد: ما باید تولید کنیم و به بقیه کشورهای صادر کنیم تا اقتصاد ما بچرخد.

رییس خانه صنعت و معدن استان گلستان با اشاره به اینکه تعداد واحدهای تولیدی استان طی 12 سال اخیر همان یک هزار و 200 واحد تولیدی باقی مانده که با 40 درصد ظرفیت کار می کنند، افزود: باید دستگاه قضا بر این موضوع ورود کند تا ببینیم منابع استان در حوزه تولید دست چه فردی است.

وی اعتقاد به ریزش و رویش را بسیار مهم دانست و با بیان این اینکه امسال سال سختی است و باید مطالبه گر بود تا مشکلات مرتفع شود، خاطرنشان کرد: در خصوص قضیه هتل پارتیان باید هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت برق رسانی ویلاهای مازندران است یا مردم گلستان/ دستگاه قضا ورود کند

اولویت برق رسانی ویلاهای مازندران است یا مردم گلستان/ دستگاه قضا ورود کند