مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-08سياسي

عزم قرارگاه خاتم الانبیاء برای احداث 16 بیمارستان


با وجود تحریم ها، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، علاوه بر احداث و اتمام 176 مرکز درمانی و خانه بهداشت، تا دو سال آینده 16 بیمارستان دیگر را به اتمام می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با حضور در برنامه تلویزیونی صف اول به پرسش ها درباره  افتتاح بیمارستان فوق تخصصی غدیر پاسخ داد.

سؤال: امروز افتخاری در حوزه بهداشت و درمان کشور و بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی و کلان ابر پروژه ای که تحت عنوان پروژه و بیمارستان غدیر اتفاق افتاد.

مشخصات این بیمارستان چه بود که قرارگاه آن را ساخته است؟ سردار عابد: بیمارستان شهدای تجریش است که به مساحت 62 هزار مترمربع در 5 بلوک و 13 طبقه احداث شده است که این پروژه از سال 94 با پیشرفت 5 درصد به قرارگاه واگذار شد که ظرف مدت 7 سال تکمیل شد.

لیکن عمده فعالیت اجرایی آن از زمان شروع بیماری کرونا بوده است و از سال 98 به طور متوسط 12 درصد پیشبرد داشته است و ما شاهد بوده ایم که از زمستان سال قبل بخش هایی از این پروژه به بهره برداری رسید و امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور ریاست محترم جمهور به طور رسمی افتتاح شد.

سؤال: یکی از موضوعات مهم این است که قرارگاه وقتی که می خواهد یک کلان پروژه ای مثل بیمارستان غدیر را طراحی کند حتماً به دانش های نوین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم قرارگاه خاتم الانبیاء برای احداث 16 بیمارستان

عزم قرارگاه خاتم الانبیاء برای احداث 16 بیمارستان