مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-12سياسي

روایت ماه در «هیئت عهدبانو» برگزار می شود


مجموعه عهدبانو یکی از زیرمجموعه های قرارگاه فرهنگی اجتماعی «عهد» است که از طریق به هم رسانی و هم افزایی تمامی تشکل های فعال در حوزه بانوان برای افزایش فرهنگ کنش گری اجتماعی قدم بر می دارد.

- مجموعه عهدبانو یکی از زیرمجموعه های قرارگاه فرهنگی اجتماعی عهد است که از طریق به هم رسانی و هم افزایی تمامی تشکل های فعال در حوزه بانوان برای افزایش فرهنگ کنش گری اجتماعی قدم بر می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگزاری مهر، هیئت عهدبانو که محفلی مذهبی ویژه بانوان است، 21 تیرماه جشن روز مباهله را با هدف افزایش فرهنگ کنش گری اجتماعی زنان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری، در این مراسم که با عنوان روایت ماه برگزار می شود بانوان تمامی تشکل های فعال در حوزه زنان و خانواده گرد هم می آیند و روز مباهله را جشن می گیرند.

در این رویداد که با هدف افزایش فرهنگ کنش گری اجتماعی زنان برنامه ریزی شده، بانوان تشکل هایی همچون بانوی فرهنگ، رویداد کتاب، خیمه، گروه جهادی راه، هیئت بانوان فرهنگ و رسانه، مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت و کلیه بانوان علاقمند به شادی مباهله، حضور خواهند داشت.

مجموعه عهدبانو یکی از زیرمجموعه های قرارگاه فرهنگی اجتماعی عهد است که از طریق به هم رسانی و هم افزایی تمامی تشکل های فعال در حوزه بانوان و فعالان شاخص حوزه زنان و نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ماه در «هیئت عهدبانو» برگزار می شود

روایت ماه در «هیئت عهدبانو» برگزار می شود