مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-03اقتصادي

کشف و جمع آوری 50 دستگاه رمزارز غیرمجاز در خوزستان


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف و جمع آوری 50 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف و جمع آوری 50 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان خبر داد.

سیاوش کریمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای خردادماه تاکنون 50 دستگاه رمزارز دیجیتال غیرمجاز در شهرهای امیدیه، دزفول و آبادان کشف و ضبط شده است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: این دستگاه ها در شرایطی کشف و ضبط شده که با افزایش گرمای هوا در اوج مصرف برق قرار داریم و تلاش صنعت برق، تامین برق پایدار مشترکان خانگی و جلوگیری از ناپایداری برق است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: دستگاه های استخراج رمز ارز بدون مجوز یکی از مهمترین عوامل افزایش غیرمجاز مصرف برق هستند.

کریمی ادامه داد: تلاش برای شناسایی و کشف ماینرهای غیرقانونی در استان از سوی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و نهادهای امنیتی انتظامی به طور جدی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متخلفان با توجه به شرایط ویژه صنعت برق، موجب تضییع حقوق مشترکان خوزستانی می شوند، عنوان کرد: متاسفانه بعضی افراد سودجو بدون درک این وضعیت اقدام به استفاده از برق به صورت غیرمجاز برای مصارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و جمع آوری 50 دستگاه رمزارز غیرمجاز در خوزستان

کشف و جمع آوری 50 دستگاه رمزارز غیرمجاز در خوزستان