مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-03اجتماعي

شمار حجاج فوتی کردستان به چهار نفر رسید


مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از فوت دو نفر دیگر از حجاج کردستان طی دو روز گذشته در سرزمین وحی خبر داد و گفت: عبدالله ویسی از دیواندره و عزت جعفری خروسه از سنندج دو نفر دیگر از حجاج فوتی استان کردستان هستند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از فوت دو نفر دیگر از حجاج کردستان طی دو روز گذشته در سرزمین وحی خبر داد و گفت: عبدالله ویسی از دیواندره و عزت جعفری خروسه از سنندج دو نفر دیگر از حجاج فوتی استان کردستان هستند.

کاوه شیرزادی، در گفت وگو با ایسنا، از فوت دو نفر دیگر از اعضای کاروان های حج تمتع استان کردستان در سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: عبدالله ویسی از دیواندره و عزت جعفری خروسه از سنندج دو نفر از حجاج فوتی استان کردستان هستند.

وی افزود: عبدالله ویسی اهل زرینه دیواندره یکی از زائران کاروان 25028 به علت بیماری زمینه ای و کهولت سن دیروز، 11 تیرماه در این سرزمین مقدس به لقاء الله پیوست.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان بیان کرد: امروز نیز حاج عزت جعفری خروسه 64 ساله زائر کاروان 25023 سنندج بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان مکه مکرمه دارفانی را وداع گفت.

وی در پایان یادآور شد: در روزهای گذشته دو نفر دیگر از زائران کردستانی، مصطفی محمودزاده با 111 سال سن و مسن ترین زائر ایران و صالح باقدم 91 ساله زائر مریوانی در سرزمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار حجاج فوتی کردستان به چهار نفر رسید

شمار حجاج فوتی کردستان به چهار نفر رسید