مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-11سياسي

لزوم توجه به اشتغال های پایدار در حوزه دانش بنیان کاشان


لازم است توجه ویژه ای به اشتغال های پایدار در حوزه دانش بنیان داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر محمد شریف زارعی ظهر یه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کاشان با اشاره به وضعیت کار و اشتغال دز کاشان اظهار داشت: کاشان از نظر نیروی کار ساده و کارگر مشکلی ندارد و بیشترین مشکل موجود در حوزه اشتغال تحصیل کرده ها است.

وی با اشاره به توسعه شرکت های دانش بنیان در کاشان ابراز داشت: لازم است که توجه ویژه ای به اشتغال های پایدار در حوزه دانش بنیان داشته باشیم.

فرماندار کاشان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کاشان یک منطقه صنعتی است که شکر خدا مجموعه های صنعتی خوبی در این منطقه است و از این ظرفیت می توان برای اشتغال آفرینی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از رسالت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق تولید و در پی آن برای اشتغال آفرینی بیشتر است، تاکید کرد: در مورد بنگاه هایی که در برخی از موضوعات عقب ماندگی دارند، پیگیری میدانی نسبت به عنوان و ارجاعات به بانک در قالب یک گزارش باید در دستور کار قرار بگیرد و به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد.

زارعی با بیان اینکه باید مهارت های فنی و حرفه ای بین دانش آموزان و دانشجویان افزایش یابد، تاکید کرد: ارتباط مستمر بین دانشگاه و صنعت می تواند این مشکل را برطرف کند و زیرساخت های این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به اشتغال های پایدار در حوزه دانش بنیان کاشان

لزوم توجه به اشتغال های پایدار در حوزه دانش بنیان کاشان