مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-17سياسي

نخستین گروه حاجیان گلستانی پس فردا وارد گلستان می شوند


مدیرکل فرودگاه های گلستان از بازگشت نخستین گروه از زائران گلستانی بیت الله الحرام عصر روز چهارشنبه 28 تیر ماه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان به استان خبر داد.

- مدیرکل فرودگاه های گلستان صبح دوشنبه 26 تیرماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین گروه از حجاج گلستانی خانه خدا با پرواز شماره 1625 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ساعت 16 و پنجاه دقیقه پس فردا چهارشنبه 28 تیرماه از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه بین المللی گرگان پرواز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از طریق دو پرواز شماره 1639 در ساعت 19 و 50 دقیقه و شماره 1603 رأس 50 دقیقه بامداد پنج شنبه 29 تیرماه گروه های دوم و سوم به استان بر می گردند، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، حجاج گلستان با 13 پرواز در مدت شش روز از مدینه منوره به استان باز می گردند.

مدیرکل فرودگاه های گلستان ادامه داد: مدت زمان تعیین شده برای بازگشت حجاج 6 روز است و جلسه هماهنگی عملیات بازگشت پروازهای حج تمتع سال 1402 در اداره کل فرودگاه های گلستان برگزار و هماهنگی های بین بخشی با معاونین، حراست، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی، فرمانده پلیس فرودگاه، ارگان ها و نهادها و مسئولان حج و زیارت نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گروه حاجیان گلستانی پس فردا وارد گلستان می شوند

نخستین گروه حاجیان گلستانی پس فردا وارد گلستان می شوند