مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-01سياسي

کاهش سن اعتیاد در کرمانشاه به زیر 35 سال نگران کننده است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر سرقت های خرد توسط معتادان انجام می شود، گفت: کاهش سن اعتیاد در کرمانشاه به زیر 35 سال نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر شنبه در مراسم تجلیل از مسئولان دستگاه قضایی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: تعامل و همکاری موجود میان پلیس و دستگاه قضایی استان خوشبختانه در سال های اخیر شرایط خوب و مطلوبی داشته است و تلاش می کنیم این تعامل و هم افزایی ارتقا پیدا کند.

وی افزایش همکاری میان دستگاه قضایی و پلیس را بسترساز توسعه پایدار در کرمانشاه و آرامش روحی و روانی مردم دانست و افزود: با این حال مردم شریف این استان مطالبات و انتظارات بیشتری از این 2 نهاد حاکمیتی داشته و توقع دارند به خواسته هایشان جامه عمل پوشانده شود.

حاجیان تصریح کرد: شناسایی فرصت های امنیت ساز در استان، توجه به نگاه فرهنگی به حوادث و معضلات اجتماعی و مطالبه گری از دستگاه های اجرایی در خصوص وظیفه آنها در پیشگیری از حوادث و اتفاقات، اقداماتی است که به صورت جدی در دستور کار پلیس با حمایت دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن اعتیاد در کرمانشاه به زیر 35 سال نگران کننده است

کاهش سن اعتیاد در کرمانشاه به زیر 35 سال نگران کننده است