مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:062023-06-30سياسي

ساخت 2000 کیلومتر راه در کردستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه محرومیت زدایی کردستان و تفاهم نامه با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) که با حضور سردار آبرومند در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ساخت 70 هزار واحد مسکونی برای محرومین در قالب این تفاهم نامه و میان دستگاه های اجرایی و قرارگاه امام حسن امضا شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: اجرای عملیات بیش از دو هزار کیلومتر راه جدید و حدود 600 کیلومتر مرمت و بازسازی در یک قرارداد 4 ساله به این قرارگاه واگذار خواهد شد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرای حدود 500 هزار هکتار طرح آبخیزداری، ساخت و تجهیز 15 ایستگاه پمپاژ با هدف توسعه اراضی کشاورزی در وسعت 28 هزار هکتار از دیگر بخش های تفاهم نامه منعقد شده است.

ایجاد اشتغال در زنجیره ارزش 4 رسته اصلی گردشگری، صنایع دستی، دست بافته ها و باغداری و ساخت 8 مدرسه به صورت مشارکتی از دیگر مفاد قرارداد و تفاهم نامه ای بود که مابین استاندار کردستان و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در این نشست امضا شد.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) هم اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارد که با رفع محرومیت امیدآفرینی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2000 کیلومتر راه در کردستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

ساخت 2000 کیلومتر راه در کردستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)