مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 03:452023-07-05اقتصادي

رونمایی از سامانه تعیین اجاره بها و رهن مسکن در مشهد


رییس اتحادیه مشاورین املاک مشهد گفت: برای کاهش مشکلات در حوزه مسکن و مشخص شدن اجاره بها و رهن ملک برای شهروندان و مشاورین املاک به زودی از یک نرم افزار رونمایی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه مشاورین املاک مشهد گفت: برای کاهش مشکلات در حوزه مسکن و مشخص شدن اجاره بها و رهن ملک برای شهروندان و مشاورین املاک به زودی از یک نرم افزار رونمایی می شود.

حسن رستمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اکنون فصل نقل و انتقالات حوزه مسکن است، اظهار کرد: مصوبه افزایش 20 درصدی اجاره بها برای سال جاری تمدید شده و نباید بیش از این میزان در سال جاری اجاره بها افزایش یابد.

هر مالکی که این موضوع را رعایت نکند مقرر شده تاسازمان های مربوطه در این زمینه ورود کرده و جرایمی برای این موضوع در نظر گرفته می شود.

وی افزود: برای کاهش مشکلات در حوزه مسکن و مشخص شدن اجاره بها و رهن ملک برای شهروندان و مشاورین املاک به زودی از یک نرم افزار رونمایی می شود.

شهروندان به محض ورود به سامانه و انتخاب منطقه می توانند درباره نرخ رهن و اجاره بها بر اساس مشخصات منطقه و ملک اطلاعات به دست آورند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک مشهد خاطرنشان کرد: قیمت رهن و اجاره یک خانه در هر منطقه مشهد بر اساس مولفه های مختلف مشخص می شود و قیمت مشخص شده در این نرم افزار قیمت پایه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه تعیین اجاره بها و رهن مسکن در مشهد

رونمایی از سامانه تعیین اجاره بها و رهن مسکن در مشهد