مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:252023-06-26فرهنگي

رمان «مردی که همه چیز را می دانست» به کتابفروشی ها می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان «مردی که همه چیز را می دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع)» نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و روانه بازار می شود.

- رمان مردی که همه چیز را می دانست به کتابفروشی ها می آید رمان مردی که همه چیز را می دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع) نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و راهی بازار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان مردی که همه چیز را می دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع) نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و روانه بازار می شود.

بصیری، نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی این رمان را با صرف 2 سال مطالعه و تحقیق در بیش از هفتاد عنوان کتاب و بیشتر از آن نزدیک به دویست پایان نامه و مقاله معتبر از سایت های فقهی و شیعی و فصلنامه های تخصصی تاریخ اسلام نوشته است.

این رمان با 10 فصل روایتگر یک دوره زمانی دوساله در اوایل دهه 110 هجری درباره زندگی، خانواده، دوستان و دشمنان امام پنجم و دورانی است که ایشان بیشتر درگیر غلوکنندگان در دین و مذاهب بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان «مردی که همه چیز را می دانست» به کتابفروشی ها می آید

رمان «مردی که همه چیز را می دانست» به کتابفروشی ها می آید