مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-02اقتصادي

باغ هایی که در خراسان جنوبی آب شرب می نوشند!!!


آژیر هشدار آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای مشترکان بد و پر مصرف در روستاها که از آب شرب به جای آب کشاورزی استفاده می کنند با صدور قبوض سنگین به صدا در آمد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ دیگر در این بحران بی آبی و عطش در خراسان جنوبی داد اهالی روستاها نیز از برخی پرمصرف ها و استفاده از آب شرب به جای آب کشاورزی درآمده است طوری که خودشان به خبرگزاری فارس پیامک می زنند و از این موضوع گلایه می کنند.

از جمله این پیامک ها می توان به پیامی که جمعی از اهالی روستای فندخت شهرستان زیرکوه برای خبرگزاری فارس ارسال کرده اند اشاره کرد.

آب شرب یا کشاورزی در پیام گلایه آمیز آن ها آمده است: پرسشی که ذهن اغلب اهالی فندخت شهرستان مرزی زیرکوه را به خود مشغول کرده و شواهد عینی که آن را در روستاهایی که آب آن ها از فندخت تامین می شود می بینند حاکی از آن است که با این که روستاهای بیدخت، بهمن آباد، استند و حتی کریزان قناتی برای تامین آب کشاورزی ندارد و آب این روستاها نیز از فندخت تامین می شود چطور باغ های خانگی و باغچه ها حیاط خانه های آن ها این قدر سرسبز و خرم است.

خواسته ها آن ها از آب و فاضلاب این است که بررسی مجددی برای میزان مصرف هر مشترک در این روستاها داشته باشد و به طور حتم با پر مصرف و به ویژه آن هایی که آب شرب را به جای آب کشاورزی مصرف می کنند با جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ هایی که در خراسان جنوبی آب شرب می نوشند!!!

باغ هایی که در خراسان جنوبی آب شرب می نوشند!!!