مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:162023-07-22سياسي

یادداشت؛ یک ملاقات ویژه با امام حسین(ع)


ساخت برنامه های مناسبتی به خصوص ویژه ایام محرم نیازمند ذوق و انگیزه های شخصی است.

- گروه سینما و تئاتر هنرآنلاین، برنامه سازان باید در بستری از اعتقادات شخصی با ساخت برنامه های مناسبتی همان حس و حالی را که درون خودشان شکل گرفته است به مخاطب منتقل کنند.

اساسا برنامه های مناسبتی با سفارش و توصیه به آن شکل که باید مطلوب واقع نمی شود و همین موضوع باعث شده است تعداد برنامه سازانی که بدون سفارش به سراغ موضوعات مذهبی از جمله واقعه عاشورا و قیام حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفای ایشان می روند کم باشد.

تلویزیون در سال های اخیر بدون داشتن خلاقیتی برای تبیین قیام عاشورا و فلسفه شهادت امام حسین (ع) تنها به پخش برنامه های مذهبی روتین خود می پردازد و به غیر از پخش مراسم های سینه زنی و نوحه خوانی کمتر شاهد پخش برنامه های ترکیبی مناسبتی از شبکه های سیما هستیم.

پخش هر ساله سریال مختارنامه از تلویزیون نشان از آن دارد که مدیران تلویزیون در طول این سالها نتوانستند حتی مجموعه ای در قد و قواره ساخته داود میرباقری تولید کنند و از همین رو هر ساله دچار افت مخاطب و دلسردی علاقمندان به مراسم های مذهبی هستیم که هیچ گونه جایگزینی هم برای عزاداری و ادراک فسلفه قیام عاشورا به غیر از تلویزیون نمی شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت؛ یک ملاقات ویژه با امام حسین(ع)

یادداشت؛ یک ملاقات ویژه با امام حسین(ع)