مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-05اقتصادي

امکان تخلیه و بارگیری سالانه 13 میلیون تن کالا در بندر چابهار وجود دارد


معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در صورت تامین به موقع ناوگان حمل و نقل زمینی و رفع موانع و محدودیت های لجستیکی و اسنادی با زیرساخت ها و امکانات فعلی موجود؛ - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در صورت تامین به موقع ناوگان حمل و نقل زمینی و رفع موانع و محدودیت های لجستیکی و اسنادی با زیرساخت ها و امکانات فعلی موجود؛ امکان تخلیه و بارگیری کالا تا 13 میلیون تن در سال در بندر چابهار وجود دارد.

حسین شهدادی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: وجود امکانات و تجهیزات استراتژیک در بندر چابهار باعث ایجاد جذابیت برای صادرات فرآورده های معدنی و مصالح ساختمانی از مسیر این بندر شده به طوریکه از ابتدای هر سال صادرات کالاهای مختلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد چند برابری دارد.

وی با اشاره به روند مستمر افزایشی تخلیه و بارگیری کالا و کانتینر در بندر چابهار از ثبت رکورد 55 هزارتن تخلیه و بارگیری کالا گفت: از تمام ظرفیتها و امکانات موجود برای تسریع تخلیه و بارگیری کالا و کانتینر استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: اولویت اصلی بنادر و دریانوردی استان تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه های کالایی و تمام رویه های گمرکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تخلیه و بارگیری سالانه 13 میلیون تن کالا در بندر چابهار وجود دارد

امکان تخلیه و بارگیری سالانه 13 میلیون تن کالا در بندر چابهار وجود دارد