مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-16سياسي

ائمه جمعه 2 شهر کرمانشاه معرفی شدند


آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان های سرپل ذهاب و دالاهو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تکریم و معارفه امامان جمعه شهرستان های سرپل ذهاب و دالاهو با حضور حجت الاسلام فاطمی نسب رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه برگزار شد، حجج الاسلام سید محمدعلی ساداتی و مرتضی حاتمی به عنوان امامان جمعه شهرستان های سرپل ذهاب و دالاهو معرفی شدند.

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این آیین با اشاره به اهمیت وحدت در سطح کشور، اظهار کرد: بحمدالله و با تلاش های خوب صورت گرفته، وحدت در کرمانشاه عزت آفرین بوده و باعث امنیت استان شده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت معرفی درست و عالمانه اسلام، افزود: اگر اصول اسلام و اخلاق اسلام را به درستی و عالمانه بیان کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود چون حقیقت روشن است و مردم هم براساس فطرت پاک خود دنبال حقیقت هستند، زیرا وقتی حقایق دین از کُنه قرآن، روایات و احادیث نقل شود آگاهی گسترده ای در بین مردم ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: برای کارهای تبلیغاتی البته که امکانات خوب است،  اما باید توجه کنیم، از دیرباز شیعیان با دست خالی کار کرده اند و با اتکا به منابع عظیم و غنی فقهی و روایی و معرفتی منویات و اندیشه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه 2 شهر کرمانشاه معرفی شدند

ائمه جمعه 2 شهر کرمانشاه معرفی شدند