مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-04سياسي

پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی رونمایی شد


دبیر هشتمین جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی گفت: ظهر امروز با حضور مسئولین استانی از پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

- محسن امیری، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با حضور حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه، سردار فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسا ن شمالی و جمعی از مسئولین استانی از پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی رونمایی شد.

وی گفت: این جشنواره همه ساله با ارسال آثار رسانه های مختلف استان برگزار می شود و پس از داوری، آثار برتر انتخاب و منتخبین برای شرکت در جشنواره ابوذر کشور به تهران اعزام می شوند.

دبیر نهمین جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی افزود: این جشنواره در 9 محور و 10 قالب پیگیری می شود که آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

پوس مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی به قالب ها این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: انواع گزارش های خبری، کلیپ و گزارش ویدئویی، یادداشت و سرمقاله ، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مصاحبه، مستند، عکس، تیتر قالب های این جشنواره جهت ارسال آثار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی رونمایی شد

پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی رونمایی شد