مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-11سياسي

نزاع بر سر مسائل جزیی در کرمانشاه زیاد است/ باید آستانه تحمل مردم را بالا ببریم


سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به پایین آمدن آستانه تحمل مردم در مواجهه با چالش ها، از دستگاه های فرهنگی و مشاوره ای خواست با ارائه آموزش های مورد نیاز برای بالا بردن آستانه تحمل افراد جامعه پای کار بیایند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به پایین آمدن آستانه تحمل مردم در مواجهه با چالش ها، از دستگاه های فرهنگی و مشاوره ای خواست با ارائه آموزش های مورد نیاز برای بالا بردن آستانه تحمل افراد جامعه پای کار بیایند.

محمدرضا آمویی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه متاسفانه نزاع ها در کرمانشاه بر سر مسائل پیش پا افتاده زیاد شده، گفت: متاسفانه شاهدیم برخی از این نزاع ها به دلیل عدم مدیریت صحیح و ناتوانی افراد در قدرت حل مسئله، منجر به قتل می شوند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه ادامه داد: همچنین شاهدیم عمده قتل ها در کرمانشاه سمت و سوی خانوادگی به خود می گیرد.

مثلا خبرهایی از این دست می شنویم که پدری فرزند خود را به قتل رسانده و اینگونه نزدیک کُشی در جامعه باب شده و همه این ها می طلبد در حوزه آموزش مهارت های کنترل خشم و بالا بردن آستانه تحمل افراد برنامه ریزی جدی شود.

وی با بیان اینکه بیشترین علل و انگیزه بروز قتل ها به اختلافات مالی و مِلکی مربوط می شود، گفت: آمارها را که نگاه می کنیم بالای 85 درصد قتل ها ریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع بر سر مسائل جزیی در کرمانشاه زیاد است/ باید آستانه تحمل مردم را بالا ببریم

نزاع بر سر مسائل جزیی در کرمانشاه زیاد است/ باید آستانه تحمل مردم را بالا ببریم