مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-17سياسي

ایمن سازی 14 نقطه حادثه خیز در جاده چالوس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی قاسمی فرماندار چالوس پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حوزه عمران راه، جاده چالوس به عنوان چهارمین جاده زیبای جهان و محور اصلی تردد به استان مازندران و از محور های گردشگر پذیر به سمت شمال در .

- فرماندار چالوس گفت: در جاده چالوس 14 نقطه حادثه خیز شناسایی شد که در سفر ریاست جمهور در این زمینه گزارش ارائه شد و به وزیر راه و شهرسازی دستور دادند تا با جدیت کار ایمن سازی جاده دنبال و پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، علی قاسمی فرماندار چالوس پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حوزه عمران راه، جاده چالوس به عنوان چهارمین جاده زیبای جهان و محور اصلی تردد به استان مازندران و از محور های گردشگر پذیر به سمت شمال در این دولت نگاه ویژه ای به آن شده است.

وی ادامه داد: در جاده چالوس 14 نقطه حادثه خیز شناسایی شد که در سفر ریاست جمهور در این زمینه گزارش ارائه شد و به وزیر راه و شهرسازی دستور دادند تا در این زمینه اقدام شود و با جدیت کار ایمن سازی جاده دنبال و پیگیری شود.

قاسمی بیان داشت: در بحث آزاد راه تهران – شمال که یک پروژه ملی است دولت اقدامات ویژه ای انجام داده و شاهد بهره برداری قطعه 2 به طول 23 کیلومتر و تسریع در احداث قطعه 3 به طول 53 کیلومتر هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 14 نقطه حادثه خیز در جاده چالوس

ایمن سازی 14 نقطه حادثه خیز در جاده چالوس