مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:252023-07-18سياسي

پایتخت سیاه پوش می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران درتشریح برنامه های سازمان زیباسازی در ماه محرم از سیاه پوش شدن و آماده سازی ویژه پایتخت با همکاری هیئت های عزاداری و عاشقان حسینی برای برگزاری سوگواری ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران درتشریح برنامه های سازمان زیباسازی در ماه محرم از سیاه پوش شدن و آماده سازی ویژه پایتخت با همکاری هیئت های عزاداری و عاشقان حسینی برای برگزاری سوگواری ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی با اشاره به آماده سازی پایتخت برای سوگواری ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: رویکرد سازمان برای محرم امسال مردم محور بوده و سعی ما براین است تا مراسم سیاهپوشان با مشارکت هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی و کلیه عاشقان حسینی برگزار شود.

بر همین اساس اقلام فرهنگی و پرچم های عزاداری حسینی توسط سازمان در اختیار مساجد و هیئت های مذهبی و عزاداری قرار گرفته است.

صیادی افزود: سازمان زیباسازی از ماه های گذشته درصدد برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی با محوریت ماه محرم و اکران آثار هنرمندان عاشورایی در سطح شهر تهران بوده است.

اکران های فرهنگی ماه محرم با دو رویکرد نگارخانه عاشورایی تهران و کتیبه های خطی اشعارعاشورایی در فضای شهری پایتخت انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت سیاه پوش می شود

پایتخت سیاه پوش می شود