مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-08اقتصادي

خانه نشاط در یزد را بیشتر بشناسید+ عکس


اقامتگاه بوم گردی «خانه نشاط» از جمله مکان های دینی و جذاب شهر میراث جهانی یزد است که هر ساله مسافران خارجی و ایرانی زیادی را میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همچنین فرا رسیدن فصل تابستان، بازار مسافرت های خانوادگی گرم می شود و خانواده ها سعی می کنند مقصدهایی جذاب، تازه و البته کم هزینه را برای مسافرت انتخاب کنند.

از جمله راهکارهای کم کردن هزینه های سفر کاهش هزینه های اقامتی است که این روزها با افزایش قیمت ها اهمیت بیشتری هم پیدا کرده، بوم گردی ها یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای ارزون و البته خاطره انگیزه که استان و شهر یزد توی این بخش قصه ها و جاذبه های زیادی دارد.

شهر میراث جهانی یزد از جمله مقاصد جذاب و دیدنی سفرهای خانوادگی که هر ساله میزبان بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی بوده و بومگردی های خاص، جذابیت سفر به یزد را چند برابر کرده است.

اقامتگاه بوم گردی خانه نشاط از جمله ظرفیت های گردشگری شهر یزد است که با قدمتی حدود 100 سال مسافران زیادی را میزبانی می کند.

بومگردی نشاط، پس از بازسازی های انجام شده جهت پذیرایی از گردشگران در سال 1400 به بهره برداری رسید، این اقامتگاه دارای 4 باب اتاق است که هر کدام از آنها رو به حیاطی نقلی و با نشاط باز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه نشاط در یزد را بیشتر بشناسید+ عکس

خانه نشاط در یزد را بیشتر بشناسید+ عکس