مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-06ورزشي

جام جم: دستمزد اسدی در سپاهان هفته ای یک میلیارد!


فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید زیادی بر اجرای قانون سققف بودجه باشگاه ها داشتند و می خواستند از طریق این قانون که از سوی نهادهای نظارتی بر اجرای آن هم تاکید شده بود با ولخرجی باشگاه های ایرانی مقابله کنند! البته این در حالی است که باشگاه های عربستانی برای خرید فوق ستاره های فوتبال جهان حسابی دست به جیب شده اند.

از سویی دیگر بسیاری از کارشناسان می گفتند این قانون سقف بودجه هم مثل قانون سقف قراردادها قابلیت اجرایی ندارد.

همانطوریکه مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران شفاف اعلام کرد در زمان رعایت سقف قرارداد به دروغ قرارداد یک میلیارد تومانی او در استقلال را 350 میلیون اعلام کردند.

روز گذشته هم روزنامه جام جم مطلبی با تیتر دروغی به اسم سقف قرارداد نوشت و در بخشی از این مطلب افشاگری بزرگی انجام داد که در زیر می خوانید: یکی از مسئولان استقلال فاش کرده حاضر بودند رقمی نزدیک به 25 میلیارد به رضا اسدی بدهند.

حتی به او اعلام کردند 10 میلیارد هم نقد به حسابش واریز می کنند اما این بازیکن با داشتن چنین پیشنهاد وسوسه انگیزی ناگهان سر از سپاهان درآورد.

حالا بخوانید ادامه ماجرا را؛ می گویند وقتی اسدی سپاهان را در جریان قرار می دهد این باشگاه می گوید حاضر است با آپشن های قرارداد، 50 میلیارد تومان برای یک فصل به او بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جم: دستمزد اسدی در سپاهان هفته ای یک میلیارد!

جام جم: دستمزد اسدی در سپاهان هفته ای یک میلیارد!