مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-24سياسي

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی خبر داد و گفت: نقش رسانه ها در جریان سازی و مطالبه گری انکارناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، احسان ربیعی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی خبر داد و اظهار کرد: نقش رسانه ها در جریان سازی و مطالبه گری انکارناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی فعالان رسانه به عنوان افسران جهاد تبیین در خط مقدم جبهه رسانه ای دشمن قرار دارند، افزود: فعالان رسانه می بایست مطالبه گری را به درستی و از مراجع ذی صلاح پیگیری کنند تا بتوانند با ارائه پاسخ شفاف و قانع کننده به جامعه، یک فضای به دور از هرگونه ابهام و اعتماد آفرین بین دولت و مردم برقرار کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی برگزاری جشنواره ابوذر را یکی از ظرفیت های موجود برای تقویت جبهه رسانه ای استان در مقابل بنگاه های دورغ پراکنی و امپراطوری رسانه ای کشورهای غرب دانست و گفت: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی با محورهای این دوره شعار سال، جهادتبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امیدآفرینی و خبر خوب، جبهه مقاومت، حجاب  وعفاف، محیط زیست و مطالبه گری فعال،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی برگزار می شود

چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی برگزار می شود