مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:402023-06-27بين الملل

فرستاده «پاپ فرانسیس» به روسیه سفر می کند


«ماتئو زوبی» فرستاده رهبر کاتولیک های جهان فردا و پس فردا با هدف تلاش برای حل وفصل بحران در اوکراین به روسیه سفر می کند.

- ماتئو زوبی فرستاده رهبر کاتولیک های جهان فردا و پس فردا با هدف تلاش برای حل وفصل بحران در اوکراین به روسیه سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، سرویس مطبوعاتی واتیکان امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ماتئو زوبی (Matteo Zuppi) به عنوان فرستاده پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان قرار است فردا و پس فردا به روسیه برود.

در بیانیه صادره از سوی سرویس مطبوعاتی واتیکان آمده است که این سفر با هدف تلاش برای حل و فصل بحران اوکراین طی روزهای 28 و 29 ژوئن انجام خواهد شد.

در بیانیه واتیکان در این خصوص آمده است: ماتئو زوبی روزهای 28 و 29 ژوئن به عنوان فرستاده پاپ فرانسیس به مسکو سفر خواهد کرد تا در جستجوی راهی برای برون رفت از وضعیت اسف بار کنونی و تحقق صلح عادلانه کمکی انسانی ارائه دهد.

این در حالیست که بر اساس اعلام خبرگزاری تاس، ماتئو زوبی در ماه جاری میلادی به کی یف سفر و با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین دیدار و گفتگو کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده «پاپ فرانسیس» به روسیه سفر می کند

فرستاده «پاپ فرانسیس» به روسیه سفر می کند