مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-10اقتصادي

بنگاه های املاک متخلف کاشان جریمه یا پلمب می شوند


رییس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: بنگاه های املاک متخلف کاشان جریمه یا پلمب می شوند.

- رحمت الله ابوذری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود برخی از مشکلات در خرید و فروش املاک و یا اجاره منازل اظهار داشت: یکی از درخواست های مردم کاشان نظارت و برخورد قانونی با مشاوران املاکی دانست که هنگام دریافت کمیسیون انصاف و قانون را رعایت نکرده و مبالغ بیشتری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با شروع گشت های ویژه اصناف درشهرستان کاشان، پایش و نظارت برعملکرد بنگاه های مشاور املاک در مناطق مختلف کاشان تشدید شده ابراز داشت: اگر تخلف مشاوراملاک محرز و اثبات شود جریمه و در صورت تکرار نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام می شود.

رییس تعزیرات حکومتی کاشان تصریح کرد: یکی از تخلفات مشاوران املاک دریافت حق کمیسیون بالاتر از نرخ های مصوب است و مردم می بایست هنگام خرید و فروش و یا اجاره از پرداخت آن خودداری کرده و به تعزیرات و یا اداره صمت گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر دریافت حق کمیسیون غیرقانونی، سو استفاده از اسناد به امانت گرفته، جعل اسناد و غیره به شماره 124 اداره صنعت، معدن و تجارت و یا 135 اداره تعزیرات حکومتی کاشان گزارش داده تا ضمن بررسی با متخلفان برخورد قانونی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های املاک متخلف کاشان جریمه یا پلمب می شوند

بنگاه های املاک متخلف کاشان جریمه یا پلمب می شوند