مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-19اقتصادي

ممانعت از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی برای ایجاد امنیت غذایی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برای ایجاد امنیت غذایی و تولید محصولات کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی وظیفه دارد از تغییر کاربری اراضی به صورت غیرمجاز ممانعت کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برای ایجاد امنیت غذایی و تولید محصولات کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی وظیفه دارد از تغییر کاربری اراضی به صورت غیرمجاز ممانعت کند.

اکبر فتحی در جلسه رزمایش صیانت از اراضی کشاورزی و اجرای قلع وقمع مستحدثات غیرمجاز استان اظهار کرد: ممانعت از تغییر کاربری اراضی باغی و زراعی در اولویت اقدامات سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر فعالیت های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی برای انجام، نیازمند زمین هستند و به همین دلیل نیز باید بر اساس دستورالعمل ها و در چارچوب، این امکان را فراهم کرد که متقاضیانی که درخواست قانونی تغییر کاربری اراضی دارند، در کمترین زمان ممکن بتوانند پاسخ درخواست خود را دریافت کنند.

وی به حمایت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از فعالیت های قانونی و مجاز تاکید کرد و گفت: کسانی که در چارچوب قانون و برای انجام فعالیت های تولیدی و کشاورزی درخواست خود را ثبت کنند، در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی برای ایجاد امنیت غذایی

ممانعت از تغییر غیرمجاز کاربری اراضی برای ایجاد امنیت غذایی