مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-21سياسي

کشف حجاب یک حرام سیاسی است


کشف حجاب بانوان در محافل خصوصی که نامحرم حضور دارد حرام شرعی است اما در فضای عمومی تخلف از قوانین و جرم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه هرمز امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمز بااشاره به کشف حجاب برخی بانوان  در ملاعام گفت: کشف حجاب بانوان در محافل خصوصی که نامحرم حضور دارد حرام شرعی است اما در فضای عمومی تخلف از قوانین و جرم است و بخاطر اینکه این عمل کشف حجاب در مسیر همسویی با دشمن است و با این عمل دنبال این هستند که نظام را تضعیف کنند به همین دلیل کشف حجاب حرام سیاسی است.

امام جمعه هرمز اشاره به فرارسیدن تاسوعای حسینی گفت : همه شهدا به مقام شهدای کربلا غبطه می خورند و شهدای کربلا به مقام حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام غیر از امام غبطه می خورند چنین مقامی حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام دارد بخاطر اینکه فنا در ولایت و در دفاع از اهل حرم سنگ تمام گذاشت.

حجت الاسلام رستا خیز بااشاره به 5 مرداد سالروز اقامه نماز جمعه گفت :یکی ازمهمترین عوامل پاکی و آرامش فرد و جامعه نماز جمعه است که در ان سفارش به تقوا و حضور مؤمنین در آن وجود دارد.

امام جمعه هرمز با محکومیت کردن اهانت به قرآن  در کشور سوئد بیان کرد : هتک حرمت دوباره قرآن کریم توسط صهیونیست ها در کشور سوئد را به شدت محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حجاب یک حرام سیاسی است

کشف حجاب یک حرام سیاسی است