مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-06پزشكي

ارائه بیش از 500 هزار خدمت درمانی به حجاج در عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور و خدمات رسانی کادر بهداشت و درمان هلال احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان گفت: - رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در ایام حج تمتع گفت: در مجموع بیش از 508 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور و خدمات رسانی کادر بهداشت و درمان هلال احمر ایران در مراسم حج تمتع در کشور عربستان گفت: از روز سوم خردادماه جاری و همزمان با اعزام حجاج به عربستان تا روز 15 تیرماه، 508 هزار و 796 خدمت بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی ثابت و سیار هلال احمر ایران به حجاج ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت در مجموع، 379 هزار و 579 مورد ویزیت عمومی، تخصصی در مجموعه هتل های محل اقامت زائران ایرانی، بیمارستان هلال احمر و بیمارستان های صحرایی هلال احمر در عرفات، منا و مشعر به حجاج ارائه شده است.

کولیوند گفت: در این مدت 2022 مورد بستری، 19 هزار و 833 مورد خدمات پاراکلینیکی شامل نوار قلب، عکس رادیولوژی و …، 83 هزار و 707 مورد خدمات نوار قلب، فشار خون و قند خون، تزریقات، پانسمان و سرم تراپی در مراکز درمانی ایران در مکه و مدینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 500 هزار خدمت درمانی به حجاج در عربستان

ارائه بیش از 500 هزار خدمت درمانی به حجاج در عربستان