مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-07ورزشي

آیت الله دژکام: برپایی باشکوه جشن های عید غدیر، دشمنان را نا امید کرده است


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه با برپایی باشکوه جشن های غدیر یاس و نا امیدی بر دشمن مستولی شده است، گفت: برپایی باشکوه جشن های غدیر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شیراز بیان کرد: مردم فارس در برپایی جشن های عید از قربان تا غدیر سنگ تمام گذاشتند و هزینه های ای مراسم از جیب کرم مردم استان تامین شد.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: برپایی با شکوه جشن های غدیر به دشمنانی که سعی داشتند چهره ای دیگر از شیراز نشان دهند، ثابت کرد که اینجا شهر علی(ع) و اهل بیت است.

آیت الله دژکام با اشاره به کم بودن ظرفیت ورزشگاه حافظیه و کمبود جا برای حضور همه دوستداران علی (ع) در جشن باشکوه بیعت ، گفت: مدیران ورزشی و وزیر ورزش تلاش کنند تا ورزشگاه 50 هزار نفری پارس هرچه زودتر تکمیل شود.

وی با اشاره به سالروز فرمان سال 1314 رضا شاه در کشف حجاب، یادآور شد: ایرانیان مسلمان و پیرو مکتب توحیدی دست از این مکتب نکشیدند و امروز نیز خود مردم برای نقش بر آب کردن نقشه دشمنان در گرفتن حجاب و عفاف از بانوی ایرانی وارد میدان شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه آینده ولادت امام موسی کاظم (ع) است که سه فرزند این امام بزرگوار در فارس هستند و باید خود را صاحب جشن فرض کرده و با شکوه تمام برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: برپایی باشکوه جشن های عید غدیر، دشمنان را نا امید کرده است

آیت الله دژکام: برپایی باشکوه جشن های عید غدیر، دشمنان را نا امید کرده است