مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-01بين الملل

تقویت همکاری های پلیس ایران و روسیه در مسیر تامین امنیت کشورهای دوست


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بر گسترش همکاری های امنیتی و انتظامی 2 کشور تاکید کرد و گفت: تقویت همکاری های پلیس ایران و روسیه گامی در مسیر تامین امنیت جمعی بین کشورهای دوست است.

- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با دبیر شورای امنیت ملی روسیه بر گسترش همکاری های امنیتی و انتظامی 2 کشور تاکید کرد و گفت: تقویت همکاری های پلیس ایران و روسیه گامی در مسیر تامین امنیت جمعی بین کشورهای دوست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار و مذاکره با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه، ارتشبد ویکتور زولوتوف فرمانده کل گارد ملی روسیه، ژنرال الکساندر گورووی معاون اول وزیر کشور روسیه و بازدید از موزه گارد ملی روسیه از برنامه های سفر سردار رادان به مسکو بود.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه بر توسعه و گسترش همکاری های امنیتی و انتظامی 2 کشور و تبادل تجربیات برای مقابله با عوامل ناامن کننده تاکید کرد.

وی همچنین تقویت همکاری های دوجانبه، به ویژه در قالب سازمان های شانگهای و بریکس را گامی در مسیر تامین امنیت جمعی بین کشورهای دوست ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری های پلیس ایران و روسیه در مسیر تامین امنیت کشورهای دوست

تقویت همکاری های پلیس ایران و روسیه در مسیر تامین امنیت کشورهای دوست