مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-15فرهنگي

پایان حواشی یک مستند آغاز مجدد بازی ابوالفضل پورعرب


تهیه کننده مستند داستانی «سگ» اعلام کرد که توقف این فیلم ادامه دار نیست و ابوالفضل پورعرب بازی در این فیلم را از سر می گیرد.

- جی پلاس ، ایرنا نوشت: پس از آن که حواشی و خبرهای متناقضی از ادامه ساخت مستند داستانی سگ با بازی ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی و رسانه ای مطرح شد، تهیه کننده این فیلم به مخاطبان اعلام کرد که توقف این فیلم ادامه دار نیست و فیلمبرداری آن از اواخر پاییز از سرگرفته می شود.

شاید علت اصلی این شایعات را بتوان به بیماری پورعرب و حواشی پیش از آن ناشی از خبر بستری شدن این بازیگر پیشکسوت در بیمارستان مرتبط دانست.

خبری که البته از سوی پورعرب در همان فضای مجازی و پس از انتشار تصویر ایشان با مادرش تکذیب شد.

علیرضا تقی پور تهیه کننده مستند داستانی سگ در تازه ترین اظهارت خود با رسانه ها مطرح کرده است که تولید این اثر در یکی از شهرهای استان کردستان در اوایل پاییز سال 1401 کلید خورد و تصویربرداری این فیلم انجام شد اما به دلیل اینکه آقای ابوالفضل پورعرب در روند تولید این فیلم از ناحیه پا آسیب دید و جراحتی برایشان ایجاد شد و با توجه به بستری شدن 40 روزه ایشان در بیمارستان عملاً ادامه کار میسر نبود تا بعد از اینکه خوشبختانه آقای پورعرب سلامتی اش را بدست آورد و بر سرکار حاضر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان حواشی یک مستند آغاز مجدد بازی ابوالفضل پورعرب

پایان حواشی یک مستند آغاز مجدد بازی ابوالفضل پورعرب