مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-04سياسي

خبرنگاران راه های برون رفت از آسیب ها را بیان کنند


شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: آسیب هایی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد باید توسط خبرنگاران شناسایی و راه های برای برون رفت از آن ها مطرح شود.

- شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: آسیب هایی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد باید توسط خبرنگاران شناسایی و راه های برای برون رفت از آن ها مطرح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد اکبری صبح سه شنبه در جلسه شورای سیاست گذاری و آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در میدان جنگ با دشمن می جنگیدیم و الان در جبهه جنگ نرم باید مقابل دشمن قد علم کنیم.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر را در چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم چراکه جشنواره های قبل آثار خوبی به دنبال داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه درست نوشتن بهتر از درشت نوشتن است، ادامه داد: واقعیت های موجود توسط خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید در سه موضوع اصلی حق بینی، حق شناسی و حق گویی بیان شود.

اکبری عنوان کرد: بعضاً انتقاداتی در فضای مجازی مطرح می شود اما وقتی به موضوع ورود می کنیم می بینیم هیچکدام از این مطالب بر اساس سه اصل حق بینی، حق شناسی و حق گویی نیست، این موارد بر عملکرد خادمان به مردم اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران راه های برون رفت از آسیب ها را بیان کنند

خبرنگاران راه های برون رفت از آسیب ها را بیان کنند