مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-16اجتماعي

دمای هوای هرمزگان همچنان افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تا پایان هفته جاری با تاثیر و تداوم سامانه فصلی، در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تا پایان هفته جاری با تاثیر و تداوم سامانه فصلی، در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز در ساعات ابتدایی صبح، در مناطق ساحلی مه رقیق صبحگاهی، ابرناکی و در طول روز غبارمحلی پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: امروز دریای عمان، تنگه هرمز و نقاطی از شرق خلیج فارس با افزایش باد جنوب شرقی متلاطم می شود و بیشینه سرعت باد در دریای عمان و تنگه هرمز بیش از 36 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک متر و نیم می رسد.

سی سی پور با اشاره به اینکه ناپایداری های دریایی به تناوب تا پایان هفته جاری در مناطق دریایی استان با شدت و ضعف تداوم دارد، خاطرنشان کرد: توصیه می شود، شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در مناطق یاد شده خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب نیز در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی رشد ابرهای همرفتی با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش موقتی سرعت باد پیش بینی می شود که احتمال سیلابی شدن موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای هرمزگان همچنان افزایش می یابد

دمای هوای هرمزگان همچنان افزایش می یابد